REGULAMIN

KORZYSTAJĄC Z OFERTY AKCEPTUJESZ NINIEJSZY REGULAMIN

Akceptant – Koal ,ul. Długie Ogrody 18/U01, 80-765 Gdańsk, NIP: 713-246-30-02, DEJAVUMUZEUM.PL/

info@dejavuMuzeum.pl

Płatnik/Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje zapłaty za towary lub usługi oferowane przez

Akceptanta

Serwis/Serwis Przelewy24 – internetowy serwis usługowy, pośredniczącym w przekazywaniu płatności

pomiędzy Płatnikiem i Akceptantem.

Płatność – dokonywana przez Płatnika indywidualna zapłata na rzecz Akceptanta z wykorzystaniem Systemu.
Każda płatność jest określona w Systemie, co najmniej poprzez: numer Płatności, kwotę, Identyfikator, metodę.

Płatności mogą przyjmować w serwisie Przelewy24 następujące statusy:

▪ Oczekująca – płatność oczekująca na wpłatę,

▪ Weryfikowana – płatność wpłacona, podlegająca dodatkowej weryfikacji ze względów bezpieczeństwa,
▪ Do wykorzystania/Przedpłata – płatność opłacona, która oczekuje na przekazanie potwierdzenia

do Sprzedawcy,

▪ Dokonana – Płatność opłacona i potwierdzenie wysłane do Sprzedawcy,

▪ Błędna – Płatność zakończona błędem zwróconym przez Instytucję pośredniczącą lub bez poprawnej

wpłaty.

▪ Zwrócona – zwrócona Klientowi z konta Serwisu

Panel transakcyjny – Panel dostępny dla Płatnika w celu wyboru formy płatności oraz przekserowania do

Instytucji pośredniczącej.

Instytucja pośrednicząca – dostawca Usług Płatniczych lub inny podmiot, za pośrednictwem
którego Płatnik przekazuje PayPro SA (PayPro) środki pieniężne dla celów zapłaty Akceptantowi, w
szczególności Agant Płatniczy, bank, centrum autoryzacyjno – rozliczeniowe, operator pocztowy, biuro usług

płatniczych.

Dzień Roboczy (Dzień Roboczy Dostawcy Odbiorcy) – dzień w godzinach pracy DialCom24, PayPro z wyjątkiem
sobót, niedziel, świąt oraz dni wolnych od pracy, w którym działalność operacyjną prowadzi jednostka
DialCom24., PayPro wykonująca czynności przewidziane postanowieniem Regulaminu odwołującym się do

określenia „Dzień Roboczy”
Postanowienia ogólne

1) Serwis Przelewy24 jest wykorzystywany przez firmę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań,
tel. (61)847-52-64, fax: (61)847-08-38, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA
– wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczychprowadzonego

przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014

2) Serwis Przelewy24 udostępnia Klientom różnorodne metody wykonywania Płatności, przyjmuje Płatności
Klientów, potwierdza Sprzedawcy zrealizowanie Płatności i przekazuje te Płatności na konto Sprzedawcy.
3) Każda Płatność inicjowana w serwisie Przelewy24 otrzymuje niepowtarzalny numer Płatności oraz hasło
nadawane przez Serwis. Klient winien zachować ten numer i hasło dla celów kontroli stanu tej Płatności,

zapłaty poprzez przedpłatę powstałą z tej płatności oraz reklamacji płatności.

4) Każda wpłata dokonana na jedno z kont bankowych PayPro lub jej Agenta Płatniczego jest dedykowana na
realizację wyłącznie tej Płatności, której numer został wprowadzony jako tytuł wpłaty. W przypadku podania w
tytule przelewu błędnego numeru Płatności DialCom24, PayPro nie ponosi odpowiedzialności za cel na jaki

pójdą wpłacone środki.

5) Na wykonanie płatności w serwisie Klient otrzymuje wskazany w panelu transakcyjnym czas. W tym okresie
Serwis oczekuje na potwierdzenie wykonania płatności. Po otrzymaniu potwierdzenia Serwis informuje Klienta

i system Akceptanta o poprawnym wykonaniu płatności.

6) Potwierdzenie płatności w serwisie Przelewy24 zapewniają Instytucje pośredniczące:

a) dla płatności przy pomocy kart płatniczych lub portfela elektronicznego – serwery operatorów tych
płatności, współpracujących z serwisem Przelewy24
b) dla płatności przelewem – bankowe programy automatyzacji przelewów lub własne programy kontroli
historii kont bankowych serwisu.
7) Serwis nie gwarantuje realizacji Płatności w czasie rzeczywistym w przypadku nie działania systemu
Instytucji pośredniczącej, przerw technicznych leżących po stronie Instytucji pośredniczącej, próby realizacji
Płatności poza godzinami księgowania przelewów wewnętrznych danego banku lub zmian realizowanych po
stronie Instytucji pośredniczącej, które mają wpływ na działanie serwisu. Roszczenia wynikające z powyższych
okoliczności przysługują Płatnikowi wobec Instytucji pośredniczącej, zgodnie z umową zawartą przez Płatnika
z Instytucją pośredniczącą oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8) Serwis nie gwarantuje realizacji Płatności w czasie rzeczywistym w przypadku nie zastosowania się podczas
realizacji Płatności do instrukcji widocznych w panelu transakcyjnym oraz na stronach Instytucji
pośredniczących.
9) Serwis Przelewy24 nie udostępnia danych identyfikacyjnych (osobowych, adresowych, firmowych)Klientów,
zgromadzonych w serwisie. Dane te są wykorzystywane tylko w przypadku zwrotu należności lub reklamacji i
tylko do realizacji tych operacji.
10) Pośrednictwo serwisu Przelewy24 w przekazywaniu Płatności Płatników poprzez konta Serwisu nie
upoważnia Płatników do dochodzenia odsetek od wpłat umieszczonych tymczasowo na kontach Serwisu.
11) Klientem Serwisu może być wyłącznie osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
12) Serwis Przelewy24 nie jest stroną umowy ani stosunków prawnych pomiędzy Płatnikiem
a Akceptantem w szczególności umowy sprzedaży i z tych tytułów nie ponosi żadnych odpowiedzialności.
13)W szczególności nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania przez Akceptanta, jak i wobec Akceptanta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania przez Płatnika.
14) Koszt zwrotu błędnej wpłaty oraz przedpłaty utworzonej przelewem wynosi 2 zł (dwa złote).
W przypadku błędnej wpłaty lub przedpłaty wykonanej przez Płatnika pocztowym przekazem pieniężnym
koszt zwrotu zwiększa się o opłatę przekazu pieniężnego na adres pocztowy Płatnika, wg cennika Poczty
Polskiej. W przypadku błędnej wpłaty lub przedpłaty wykonanej przez Płatnika kartą płatniczą koszt zwrotu
wynosi 2,9 % wartości przedpłaty. W przypadku zwrotu błędnej wpłaty lub przedpłaty na konto za granicą
Polski, koszt przelewu pokrywa odbiorca.
Reklamacje
1) Reklamacje Płatności przyjmowane są w formie pisemnej na adres e-mail: serwis@przelewy24.pl i winny
zawierać: adres e-mail Płatnika, numer Płatności, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta
bankowego (karty płatniczej), datę Płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność
Płatnika (w przypadku płatności kartą płatniczą – nazwa karty).
2) Serwis Przelewy24 zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż 14 dni. Czas
Rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji
od Instytucji pośredniczących.
Postanowienia końcowe
1) Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń, wynikających z korzystania z usług Spółki,
przysługuje po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, zgodnie z par.2.
2) Dla wszelkich sporów wynikłych z Regulaminu, jak i wszelkich stosunków prawnych wynikających z
czynności dokonywanych w celu jej wykonania, wyłącznie właściwy jest sąd właściwy dla siedziby PayPro.
3) Czynności dokonywane w ramach Serwisu Przelewy24 nie mają charakteru czynności bankowych.
Przystąpienie do Serwisu nie jest związane z otwarciem rachunku bankowego w rozumieniu Kodeksu
cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z póżn. zm.)oraz
ustawy z 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939).
4) Zabronione jest wykorzystywanie Serwisu do obsługi płatności za sprzedaż towarów lub świadczenie usług
niezgodnych z przepisami prawa, w szczególności naruszających prawa własności osób trzecich, jak również
nie dopuszczonych do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej, jak i wykorzystywanie do obsługi
płatności z tytułu dostępu do treści pornograficznych.

5) Osoby wykonujące płatności poprzez serwis Przelewy24 wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych przez PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań oraz spółkę DialCom24 Sp. z o.o.,
ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, w celach związanych wyłącznie z działalnością serwisu.
6) Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883) jest PayPro oraz DialCom24.
7) Osoby wykonujące płatności przez serwis Przelewy24 wyrażają zgodę na otrzymanie potwierdzenia
płatności w formie maila, o którego treści i zawartości decyduje wyłącznie serwis Przelewy24

8) W przypadku zakupu biletów online, wszelkie opłaty prowizyjne związane z płatnością przez Przelewy24 ponosi kupujący. Kupujący jest zobowiązany do zapłacenia pełnej kwoty biletu wraz z dodatkową opłatą prowizyjną

Rate this page